18th birthday

Processed with VSCOcam with f2 presetProcessed with VSCOcam with p5 preset Processed with VSCOcam with f2 preset Processed with VSCOcam with t1 preset Processed with VSCOcam with f2 presetHeb ik jullie er maanden lang op voorbereid, alles met jullie gedeeld, plaats ik niet eens een stukje op de dag van m’n verjaardag zelf. Maar dat zit zo: ik was gister gewoon heel erg druk bezig met taartjes eten, kletsen, drankjes drinken, cadeautjes uitpakken, noem maar op. Ik had eigenlijk gewoon geen tijd om wat te tikken. Maar nu wil ik dat weer helemaal goed maken, graag deel ik met jullie hoe mijn verjaardag was!

Het begon om 12 uur met allemaal lieve felicitaties, alleen een beetje jammer dat m’n vader me eerder feliciteerde via Facebook dan in het echt (grapje pap, het is je vergeven). ’s Nachts heb ik echt amper kunnen slapen van alle verjaardagsstress, klinkt wel heel kinderachtig dit, maar ik had me er zo op verheugd dat ik het ook best een beetje spannend vond.

Maar die spanning was nergens voor nodig, want de dag verliep per-fect. ’s Ochtends kreeg ik een heerlijk verjaardagsontbijt met maar liefst twee croissantjes en om half 12 zat ik aan de taart met mijn buurmeisje. Tussendoor had ik nog even het hele huis partyproof gemaakt met slingers, ballonnen en meer van dat soort dingen.

In de middag had ik al mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes uitgenodigd voor een stukje taart. En taart, dat hebben we gegeten. Ik voelde me zo fijn en op mijn gemak tussen alle mensen die ik lief heb, ik heb echt een hele fijne verjaardag gehad.

Nu ik eindelijk achttien ben moest ik daar natuurlijk wel even goed gebruik van maken. Dus de avond begon bij café Zussen met een heerlijke (en grote) cocktail met Yaartje en Beude. Daarna hebben we tot een uur of drie dansjes gedaan in Filemon, waar ik nu gewoon naar binnen kon met mijn eigen ID, wat een vrijheid!!! Wel jammer dat die avond er voor heeft gezorgd dat ik klink als een ketterroker (ik heb geen sigaret aangeraakt, i swear), maar niet alles kan meezitten.

Vandaag had ik mijn verjaardag met mijn lieve familie, wat ontzettend gezellig was en waar ik weer ontzettend verwend ben met allemaal leuke cadeautjes. En ik at taart, alweer.

Ik wil hiermee iedereen bedanken die me heeft gefeliciteerd, lief dat je daar tijd voor vrij hebt gemaakt! Daarnaast wil ik nogmaals iedereen die aanwezig was op mijn verjaardag bedanken. Jullie zijn stuk voor stuk geweldige mensen en ik ben blij dat ik jullie om me heen heb. I LOVE YOU ❤ (zwijmel, zwijmel zwijmel.)

Ik kan eerlijk zeggen dat dit één van de leukste verjaardagen ooit was. En dat is erg fijn 🙂

Plaats een reactie