Een stukje in de categorie ‘Random’.

Nog maar twee nachtjes tot mijn verjaardag, spannend!!! Ik kijk er best wel erg naar uit, zeker nu het nog dichterbij komt. Ondertussen zijn de voorbereidingen in grote gang. Vandaag heb ik met mijn lieve moeder al twee taarten gebakken en na het eten gaan we weer verder. Taart? Daar heb je nooit genoeg van.

Ik heb vandaag ook een beetje gewerkt aan mijn trainersopleiding. Daar moet het nodige voor gebeuren en ik vind het best wel spannend allemaal. Ik ben zo bang om fouten te maken. Super stom natuurlijk, want fouten maken is niet erg en leer je juist het allermeest van. Maar dat moet ik mezelf nog even bij zien te praten.

Verder weet ik niet echt waar ik nog meer wil over vertellen, maar toch wilde ik graag íets typen. Dit wordt waarschijnlijk een blogpost in de categorie ‘Random. Ach, niets mis mee.

Trouwens, sinds de Facebook van mijn blog, die al meer dan 50 likes heeft(!), online is stijgen de bezoekersaantallen echt enorm. Ik ben nog lang niet aan de honderd op een dag, maar dat hoeft ook niet. Ik ben blij met ieder mens dat dit leest. Laat ik jullie hierbij maar meteen bedanken. Bedankt dat je de tijd maakt en de moeite neemt om dit stukje te lezen. Dat betekent echt meer voor mij dan je denkt. ❤

Wat heb jij vandaag gedaan? Laat het achter in de reacties, ik vind het leuk om meer te weten te komen over jullie.

Nog een fijne, regenachtige avond gewenst.

Groetjes ❤

2 gedachtes over “Een stukje in de categorie ‘Random’.

  1. Nou Kyra, wat leuk om dit te lezen! Spannende dag gehad, en wat je zegt een beetje randomness op een dag is echt niks mis mee hahaha. ik heb vandaag mijn nieuwe puppy uitgelaten, voor het eerst! Wat een droppie! ben benieuwd naar je volgende verhaal.
    Ga zo door!
    X

    Like

Geef een reactie

