Happy New Shoes

Processed with VSCOcam with c1 preset

Leuk zijn ze hé, mijn nieuwe Nikes? Ik heb ze gehad voor m’n verjaardag van mijn lieve vriendinnetjes van atletiek. Ik ben er zo blij mee, ze lopen heerlijk en, het belangrijkste, ik vind ze heel erg leuk. Wie mij een beetje kent, weet dat ik al 3 paar zwarte schoenen heb, maar zwart draag ik tenminste. Dan maar 4 paar zwart! Mocht je ze zelf ook willen kopen: het zijn de Nike MD Runner TMX en dan het mannen model. Let op: ze vallen smal! Ik heb een maat 41 en normaal heb ik een 40.

Op dit moment ben ik zo moe, dit was me echt het dagje wel. Het begon met een extreme vertraging waardoor ik de klassen kennismaking miste, thanks again Prorail! Gelukkig heeft mijn vader me daarna naar school gebracht, waardoor ik alsnog bij de andere colleges kon zijn. Toen ’s middags de treinen weer reden, kon ik naar huis om daarna training te gaan geven. Dat was de eerste training die ik ging geven voor mijn opleiding tot zelfstandig atletiektrainer. En dat vond ik best wel spannend! Gelukkig liep naar mijn idee best wel goed, dus dat is weer een last van mijn schouders.

Nu ben ik echt totaal gesloopt, maar toch wilde ik graag nog even een stukje uit mijn leven met jullie delen. En ik wilde m’n Nikes showen, dat ook. Waarschijnlijk is het niet heel interessant, maar meer komt er op dit moment niet uit mij haha. Morgen beter! Hoop ik.

Hoe was jouw maandag? Of dinsdag, of wanneer je dit ook mag lezen.

Liefs ❤

2 gedachtes over “Happy New Shoes

Geef een reactie

