Bekeruitreikingsgala

Processed with VSCOcam with t1 preset Processed with VSCOcam with lv03 preset Processed with VSCOcam with x1 preset

Goedenavond!

Ik ben ein-de-lijk klaar met school voor vandaag, dat is fijn. Helaas is er morgen weer een dag vol met werken en leren, maar het is niet anders.

Dit was op zich best wel een lekker weekend. Vrijdag ben ik alleen naar school geweest om iets in te leveren en daarna ben ik naar de stad gegaan om een cadeau te kopen voor de jarige Yara. Ik kwam alleen terug met ook nog eens DRIE nieuwe sjaals. Ja, drie. Je leest het goed. Alles in de Pieces was drie voor vijftien dus daar heb ik even gebruik van gemaakt. Die avond had ik een nieuwjaarsborrel plus bekeruitreikingsgala van mijn atletiek vereniging. Dat was heel erg leuk georganiseerd, en heel gezellig. Daarvan zijn ook bovenstaande foto’s. Twee junioren die ik training heb gegeven vroegen of vriendin en fotograaf Nida een foto wilde maken van hun en mij, je snapt dat ik smolt.

Daarna zijn we wat gaan drinken in de stad voor Yara haar verjaardag, waarbij ik geen wijn kreeg helaas. Nog 19 dagen wachten! Oh, ik kijk er zo naar uit. Maar ondanks dat ik geen wijn kreeg was het natuurlijk heel gezellig, en de bitter lemon smaakte ook lekker.

Verder ben ik nog naar een cross-wedstrijd geweest op zaterdag, alleen toen ik vijf minuten aanwezig was konden we weer omkeren omdat de wedstrijd afgelast was wegens de wind. Dat was een beetje jammer. ’s Avonds zijn we gaan eten bij onze oude buren, dat was heel gezellig.

Vandaag stond dus in het teken van school en nu dat af is, ga ik eventjes lekker ontspannen. Enjoy your evening! ❤

6 gedachtes over “Bekeruitreikingsgala

  1. Zo herkenbaar! Ik heb ook echt een tijdje een sjaaltic gehad, vind het ook gewoon zo’n leuk accessoire om te kopen. Wat zag die borrel er ook gezellig uit! Superleuk stukje om te lezen ^^

    Like

    • Ik heb op zich niet dat ik het heel leuk vind om assecoires te kopen, dan koop ik toch het liefst echt kleding. Maar ik had echt een nieuwe sjaal nodig, en ja dan is een actie 3 voor 15 natuurlijk zeer aantrekkelijk! Thanks voor het compliment, vind ik leuk!

      Like

Plaats een reactie