Feminsten

Processed with VSCOcam with p5 preset

Lief zijn we he? Lynnemans en ik. Vandaag was het de laatste keer dat ik Jelynn tegen kwam op school, zij en Laura zijn gestopt met de opleiding waardoor ik niet meer verblijd zal worden tijdens een college met een appje met daarin ‘Kyr, we zien je!!!’ waarna we als een gek zwaaiden naar elkaar, zij in een ander lokaal dan ik. Vandaar ook het gebroken hartje.

Ik ken Laura en Jelynn van de introweek, samen met Esmée en hun zat ik in een groepje. Er zaten natuurlijk nog meer mensen in ons groepje, maar met hun had ik de beste klik. De introweek was trouwens echt pretty amazing. Vandaag nog dacht ik er aan hoe leuk en mooi het was. Zo’n weekje zou ik best nog een keertje mee willen maken.

Zeker nu ik weer hard aan school zit heb ik weer de behoefte aan zo’n week. Geen verantwoordelijkheden, gezelligheid, wijn, feesten en zon. Dat we één nacht in een tent sliepen terwijl het vijf graden was, vergeten we gewoon. Sowieso zou ik wel weer zomer willen. Samen met een vriendinnetje heb ik het plan om komende zomer naar Frankrijk af te reizen, en ik kijk er nu al naar uit. Een hereniging met mijn beste vriend de zon ❤ ❤ ❤ .

Hoe dan ook, ik ga de aanwezigheid van Laura en Jelynn wel missen. Gelukkig hebben we whatsapp en een gratis OV, Esmée en ik dan (het verlies van hun gratis OV vinden ze het ergst), waarmee we elkaar kunnen opzoeken. Het zijn toch wel mijn feminsten ❤ .

2 gedachtes over “Feminsten

Geef een reactie

