Bedrijfseconomie

Foto 16-01-15 09 53 19

Goooooooodmorning! Sorry dat ik alweer een paar dagen niets van me laat horen, lijkt me niet heel leuk wanneer je graag mijn stukjes leest. Maar het zit zo: volgende week heb ik drie tentamens en deze week heb ik, vandaag zelfs, een grote deadline. Nu is mijn werk daar nu eindelijk voor af, maar het heeft nogal veel moeite gekost. En wanneer ik dan een hele dag kei hard heb lopen werken voor school heb ik niet meer zo de behoefte een stukje te typen.

Vandaar dat ik het nu, in de vroege morgen (oké 10 uur), maar doe. Ik heb nu een systeem dat ik iedere ochtend mijn wekker rond 9 uur zet en dan heb ik de afspraak dat ik binnen 20 minuten mijn bed uit moet zijn. Het gaat verbazingwekkend goed! Vandaar ook dat ik met die grote glimlach op die foto sta, niet dat ik een kleine glimlach ken, maar het klinkt gewoon het leukst.

Bij mij staat vandaag dus weer in het teken van, je raad het al, SCHOOL! Lekker de hele dag bedrijfseconomie leren, kill me please. Vanavond moet ik oppassen, dus ik heb nu nog ongeveer zes uurtjes om heel wat hoofdstukken te leren. Gelukkig had ik bij het oefententamen al een voldoende, zonder te leren. Dus er is een beetje hoop!

Wat ga jij vandaag doen? Moet je gewoon naar school of heb komt deze tentamenstress je maar al te goed voor?

Veel succes vandaag in ieder geval, make today a good day. ❤

Geef een reactie

