Wat een feest.

IMG_6008.JPGZo hé, dat feestje van gisteravond was leuk! Het feestje was van een vriendinnetje van atletiek en vond bij haar thuis, in de soort van garage, plaats. Er waren, behalve wij, ook heel veel mensen van haar school die ik nog nooit gezien of gesproken en dat maakte het juist leuk, ik houd er van nieuwe mensen te ontmoeten. Wie jarig is krijgt natuurlijk cadeautjes, zo wilde Nina graag het spel ‘Card agains Humanity’. Dit spel is alleen niet in Nederland te koop, wat ik aan Nina had verteld, waardoor zij dacht dat ze het niet zo krijgen. Maar…. Lang leve Amazone! Dus toen wij gisteren met het spel voor d’r neus stonden, had ze echt een glimlach van oor tot oor, het is zo leuk om iemand te verrassen.

Ik was samen met vriendinnetjes Luna en Yara gegaan, wat super gezellig was. Dat zijn echt twee vriendinnen waar ik zo blij mee ben, altijd als ik met hun ben kan ik goede gesprekken voeren, maar het ook heel erg gezellig hebben. Zo ook deze keer, we hadden al voor het feest bij mij afgesproken en na het feest bleven ze gezellig bij mij slapen.

Nu zit ik brak op de bank met een kop thee en een doos tissues, want helaas heeft een verkoudheidsvirus mij getroffen. Ik haat het om verkouden te zijn, loopneus, verstopt gevoel, hoofdpijn, van mij hoeft het niet. Maar ja, van wie wel?

In de overige uren die deze dag nog heeft moet ik nog voor school werken, een vergadering voorbereiden en een training bedenken. Het is denk ik ook handig wanneer ik een zoektocht doe naar de neusspray, want die ben ik kwijt.

En jij, wat ga jij nog doen?

Liefs! <3k

2 gedachtes over “Wat een feest.

Plaats een reactie