Kort haar.

Het spijt me, wat heb ik al lang niets meer van me laten horen! Het zit zo, ik zit bijna iedere dag van 9 tot 4 op school waardoor ik daarna helemaal gesloopt ben. Zo gesloopt dat ik te lui ben om mijn laptop uit m’n tas te halen, waardoor ik dus ook geen stukjes voor jullie kan schrijven. Zonde eigenlijk, want ook nu merk ik weer hoe lekker ik het vind om mijn gedachten even op te schrijven. Ik ga kijken of ik m’n eigen gedrag kan verbeteren, maar ik kan niets beloven.

Ik schrijf dit stukje omdat ik spannend nieuws heb: ik ga mijn haar kort laten knippen! Eng he? Ik vind het echt verschrikkelijk eng. Het punt is namelijk dat ik mijn haar wil doneren, voor de tweede keer in mijn leven, aan Stichting Haarwensen. Daardoor wordt er in één keer een vlecht van 25 centimeter van m’n haar geknipt en kan ik niet precies aangeven hoe kort ik het wil. Het wordt dus eventjes afwachten, maar het komt vast helemaal goed. Ik zelf sta in ieder geval achter mijn beslissing, nu gewoon hopen dat het goed uitpakt.

Morgen om elf uur heb ik een afspraak bij mijn vaste kapsalon, tot die tijd kan ik nog genieten van m’n lange haar. En van de M&M’s die naast me liggen, ze smaken goed.

4 gedachtes over “Kort haar.

Geef een reactie

