Mijn liefde voor Liesbeth Rasker.

Mijn liefde voor Liesbeth

Hoe ik ooit bij haar ben gekomen is me eerlijk gezegd één groot raadsel, maar ik weet nog wel de eerste instagramfoto waarmee zij mij voor altijd om haar vinger wond. Het was niet zo zeer de foto zelf, maar meer de beschrijving (iets met gin-tonic’s en katers ). Sinds die ene foto heeft Liesbeth er een trouwe fan bij en vandaag vertel ik je waarom. 

Eigenlijk zijn Lies haar schrijfkunsten de grootste reden voor mij om dol op haar te zijn. Ze schrijft zo ontzettend leuk, gevat, grappig en tof. Ik ken niemand waarvan ik de teksten leuker vind dan die van Liesbeth. Ik weet niet precies wat ze doet, maar wat het ook mag zijn, ze doet het goed.

Want ik betrap mezelf er regelmatig op dat ik haar instagramprofiel opzoek om te kijken welke foto’s ik nog niet gezien heb, en dan vooral welke beschrijvingen ik nog niet gelezen heb. Daarna like ik ze allemaal, want al Lies haar foto’s, en dan dus eigenlijk vooral de beschrijvingen erbij, zijn zo ontzettend like-able.

Behalve op Instagram volg ik Liesbeth ook trouw op Amayzine, het online-magazine waar ze voor werkt. Want ook daar zijn haar stukjes zo leuk geschreven dat het oprecht nooit vervelen gaat. Ik volg haar nog niet heel lang, dus als het even kan lees ik alles wat door Liesbeth geschreven is in het verleden en ik niet gelezen heb nu alsnog.

Behalve fan van Liebeth en haar schrijfkunsten, ben ik ook grote fan van Liesbeth en haar kledingkast. Aller eerst de afdeling schoenen. Liesbeth heeft namelijk een immens grote collectie met de mooiste hakken die je je kan bedenken en ik wil ze al-le-maal. Daarnaast is de afdeling kleding zelf ook noemenswaardig. Want daar hangen prachtige designerstukken maar ook H&M’etjes en juist dat laatste vind ik heel tof. Het geeft mij een beetje het idee dat mijn kledingstijl en mijn kledingkast er ook best een beetje mogen zijn. Plus dat het me hoop geeft, stylish zijn hoeft blijkbaar helemaal niet duur en ingewikkeld te zijn. Want kijk naar Lies, die kan het ook met gewoon de H&M.

En dan het aller belangrijkste: ze heeft een kat die Poes Disco heet én van hakken houdt, kan niet beter.

Tja weten jullie jongens en meisjes, ik kan nog honderden woorden over d’r typen, maar ik blijf tot dezelfde conclusie komen. Namelijk dat Liesbeth Rasker een topvrouw is, ik terecht groot fan van d’r ben, en het dodelijk zonde is wanneer je haar nog niet volgt op Instagram of Amayzine.

2 gedachtes over “Mijn liefde voor Liesbeth Rasker.

  1. Noujaaaaa dit is echt VEEL te lief! Jeetje zeg ga er helemaal van blozen. Zoveel leuke woorden, hemeltje wat een eer. Deze pagina ga ik goed bewaren. Echt heel heel heel lief. Liefs! xxx

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

