Dag vakantie, hallo echt leven.

IMG_9650

Goedemorgen lieve mensen,

Het is alweer eventjes geleden dat ik mijn aller laatste blogpost schreef. Maar nu de vakantie ten einde loopt en we weer allemaal afleiding zoeken van het echte leven, leek het mij een goed idee mijn vingers weer over het toetsen bord te laten gaan. Dat echte leven, met studeren, werken en meer van dat soort dingen staat om de hoek, maar eerst blik ik graag nog even terug op mijn vakantie(s). Lees je mee? 

Mijn vakantie begon met het behalen van mijn propedeuse, iets wat ik nog helemaal niet aan jullie had verteld. Nadat ik mijn voldoende voor een herkanst tentamen terug had, mocht het feest vieren beginnen. Behalve dat ik al over was naar jaar twee, heb ik nu ook mijn P op zak!

Na één weekje helemaal niets doen, vertrok ik met mijn twee lieve vriendinnetjes Ilse en Bo naar Valencia. Dit was voor mij en de eerste keer zonder ouders op reis, en de eerste keer vliegen, en de eerste keer naar Spanje. De vakantie was heerlijk. Valencia is echt een prachtige stad, het klimaat (iets te warm) en ook het eten smaakt goed. Ik heb op mijn instagram foto’s geplaatst onder de hashtag ‘demusketiersinvalencia’. Dus mocht je nog foto’s zoeken van Valencia om te kijken of het iets is voor jou, kijk daar dan even!

Behalve Spanje heb ik ook deze zomer Italië weer bezocht. Wie mij een beetje kent, weet dat ik een enorm groot Italië-liefhebber ben en er als het even kan iedere zomer vertoef. Dit jaar zaten we in een appartement in de buurt van Florance en heb ik heerlijk genoten van alle pasta, pizza, zon, zwembaden en dorpjes. Ook deze foto’s zijn terug te vinden op Instagram onder de hashtag ‘kierinitalië’.

En nu is het voorbij, nouja bijna dan. Volgende week ga ik nog mee als begeleider op introweek en daarna begint alles weer. Jammer aan de ene kant, leuk aan de andere kant.

Hoe is jouw vakantie geweest? Waar ben je heen geweest en wat was het hoogtepunt?

Tot snel!

Liefs, Kyra

Geef een reactie

