Mag ik net zo trouwen als Nicolette?

Mag ik trouwen zoals NicoletteHet kan je niet ontgaan zijn, maar mocht je dit weekend toch onder een steen geleefd hebben, of alleen aandacht gehad hebben voor de Tour, dan praat ik je nu eventjes bij. Nicolette van Dam, die blondine met stralende glimlach die je kan kennen van Zoop of al het andere TV-werk wat ze heeft gedaan, is getrouwd. En dan niet zomaar getrouwd, nee ze zijn zodanig getrouwd dat ik nu al precies weet hoe ik het straks wil. 

Het begint al met de verloving, op de site van de Telegraaf las ik namelijk dat Nicolette ten huwelijk is gevraagd op Necker Island. Mocht je dat nou niet kennen, geloof mij dan maar op mijn woord dat dat eiland zonder overdrijven het paradijs op aarde is. Daar betaal je dan ook wel voor, maar daar denken we nu gewoon nog niet aan.

Dan de plek waar het huwelijk heeft plaats gevonden. Kijk, onze Nic kiest natuurlijk niet voor het dorpskerkje om de hoek, maar pakt het veel beter aan. Zo is ze getrouwd in het prachtige, warme en zonnige spaanse Girona. In Girona zelf was het natuurlijk ook niet het buurtkerkje, maar werd er gekozen voor een kasteel. Als je het doet, dan moet je het goed doen.

Ook van de jurken(!) ben ik fan. De avond voor de huwelijksvoltrekking verscheen Nicolette in een prachtige rode jurk, die prachtig stond bij haar blonde haren en trotse, stralende glimlach. Op de voltrekking zelf verscheen onze Nic in een prachtige witte, aansluitende jurk van kant met een sluier waar je meer dan ‘u’ tegen zegt. Waar ik vorige week nog twijfelde of ik later is een assepoester-jurk zou willen trouwen, of in een aansluitende van kant, maakte Nicolette mij dat helemaal duidelijk. Die laatste optie gaat het, over heel wat jaren (hoop ik), worden. Alleen dan wel gemaakt door vriendinnetje Ilse.

Vanaf de buitenkant kan ik alleen maar complimenten geven aan de weddingplanner. Dit is ook zoals ik het wil. Een warm land, een mooi kasteel, mooie jurken, maar dan wel mijn eigen lieve man én geen Andres Hazes muziek, maar dat komt vast goed.

Bron foto.

Geef een reactie

