Examenkandidaten: SUCCES!

Lieve schatten van mij,

Heel even een berichtje voor jullie. Je kan het eigenlijk bijna geen blogpost noemen, maar dat maakt even niet uit. Ik wil alle bijna ex-middelbare scholieren komende weken zoveel succes wensen. Jullie gaan nu de hel genaamd examens in en ik weet maar al te goed hoe verschrikkelijk het is. Wanneer je mij vorig jaar een stress-test had laten doen, had ik vast een dikke tien gescoord. Maar hé, ik ben wel mooi geslaagd met een 7,6 gemiddeld.

Deze weken lijken eeuwig te duren en nooit over te gaan, maar ik kan je vertellen dat je, je voor je het weet, net als ik nu de volgende generatie succes aan het wensen bent. Wees deze weken extra lief voor jezelf en laat anderen extra lief zijn voor jou. Je hebt het nodig en je verdient het meer dan ooit.

Heel veel succes morgen, over morgen en alle andere dagen. Ik zal voor je duimen. ❤

Kusjes

Een gedachte over “Examenkandidaten: SUCCES!

Geef een reactie

