Feitjes over mij

Foto 15-02-15 20 35 30Ik keek net dit filmpje van Anna Nooshin, haar kanaal is trouwens een aanrader, en bedacht me toen dat ook al vertel ik jullie een heleboel, jullie hele basale dingen van mij eigenlijk niet weten.  Dus het leek me wel leuk om wat feitjes over mezelf te delen!

Lengte / schoenmaat 
Ik ben 1.78, wat iets langer is dan gemiddeld. Maar dat vind ik helemaal niet erg, ik vind het juist mooi. Mijn schoenmaat is maat 40, maar bij hakken altijd één maatje kleiner.

Lievelingskleur
Ik ben dol op roze, maar het dragen doe ik eigenlijk niet en in mijn kamer is ook weinig roze terug te vinden. Daarnaast ben ik ook dol op aqua blauw en alles wat daar op lijkt, vandaar dat mijn blog ook die kleur heeft. Uiteindelijk is blauw denk ik mijn lievelingskleur, in alle tinten. Dat draag ik ook redelijk vaak.

Lievelingsnummer / muziek
Nou, een echt lievelingsnummer heb ik niet. Maar als ik moet kiezen, dan ga ik voor ‘Het Is Een Nacht’ van Guus Meeuwis. Je hebt het al eens eerder kunnen lezen op m’n blog, maar ik ben echt een groot Guus Meeuwis fan. Tot het verdriet van mijn ouders, haha.

Verder houd ik van singer/songwriter muziek, top40 en kan ik klassieke muziek ook best wel waarderen, al luister ik dat niet snel uit mezelf.

Lievelingskeuken / eten
Zonder twijfel: Italiaans! Ik ben dol dol dol op Italiaans eten. Het aller liefst eet ik zeker drie keer in de week pasta. Een hele grote pizza fan ben ik dan weer niet, maar bijvoorbeeld risotto: YUMYUMYUM.

Qua taart en dergelijken ben ik fan van alles. Maar vooral van dingen met chocolade. Brownies, massieve chocolade taart, luchtige chocolademousse-taart, give it to me. Maar eigenlijk houd ik van alles met suiker, ik ben eigenlijk wel een klein, zwaar, beetje suiker verslaafd.

Qua snacks en andere ongezonde troep houd ik van de bruine m&m’s, de kindermix van Haribo en de Lays oven baked roasted paprika chips. Dus wil je me gelukkig maken: koop dat voor me.

Wat ik trouwens echt niet lust zijn champignons. Het is niet zo zeer de smaak, maar ik word heel misselijk van de structuur.

Lievelingsdrinken
Ik ben dol op zure dranken, dus bijvoorbeeld bitter lemon. In Engeland drink ik graag Lemonade, ik vind het jammer dat dat in Nederland niet verkocht wordt. Al vond ik vanochtend wel deze site, Dorstlust, waar ze mijn favoriet verkopen. Qua frisdrank drink ik verder alleen cola en cassis op feestjes. Thuis drink ik graag spa rood.

Qua warme dranken kies ik zonder twijfel voor thee, koffie vind ik echt niet te drinken. En met het borrelen, eten of uitgaan drink ik graag witte droge wijn, dat vind ik echt heerlijk.

Zo, dat was dan wel weer genoeg voor vandaag. Ik heb nog een heleboel dingen die ik graag aan jullie zou vertellen, maar dan wordt dit artikel veel te lang. Dus dat bewaar ik voor een mogelijk andere keer!

Ik zou het heel erg leuk vinden wanneer jij ook één, of meerdere, van deze vragen beantwoord.

Fijne dag vandaag!

2 gedachtes over “Feitjes over mij

Geef een reactie

