Wijn en wespen.

Oh my lord. Ik heb daarnet echt een intens grote wesp vermoord. Oké, intens groot is misschien een beetje overdreven, maar hij was groter dan de gemiddelde wesp. Zo, dat wilde ik als eerst even gezegd hebben. Door naar de rest!

Ik heb net heerlijk hardgelopen. Wist je nog dat ik drie weken geleden geleden zei dat het mijn doel was iedere week hard te lopen? Nou, dat doel is niet helemaal gelukt, maar dat kwam omdat ik beide weken een andere activiteit deed waarbij ik veel bewoog, dus ik vond het wel prima. Vannacht was ik echter uit geweest en ik dacht: laat ik die ongezonde wijntjes maar even compenseren met een gezond stukje hardlopen, dus dat deed ik.

Het was overigens wel een hele gezellige avond. Ik was samen met één van mijn beste vriendinnetjes Bo naar Filemon gegaan, een club in Utrecht. Na eerst wat gezeur over dat we te jong waren, opeens was het 21+, mochten we naar binnen, zolang we maar niet gingen springen…… Like whut. Maar oké, gesprongen hebben we niet, gedanst wel! Het was best apart, op een bepaald moment stond de halve club vol met mensen die zeker ouder waren dan 35 en in pak of galajurk waren. Ik was nog even bang dat ik de ouders van m’n oppaskindjes tegen zou komen, maar dat is gelukkig niet gebeurd.

Nu ga ik lekker douchen, want dat kan ik wel gebruiken. Ik wens jou een hele fijne dag! Geniet van het waterige zonnetje ❤

Geef een reactie

