Daar ben ik weer!

Processed with VSCOcam with f2 preset

Goooooodmorning! Jeetje, dit is al weer een hele tijd geleden. Ik had er de afgelopen twee weken gewoon eventjes geen zin in, kan gebeuren toch? De tentamens namen aardig wat stress met zich mee en dat zorgde voor afkeer voor dingen die ik normaal wel leuk vind. Maar ondertussen zijn de tentamens al weer een week achter de rug en kom ik weer in een normaal ritme dus ik vond het tijd voor een blogpost.

Omdat het alweer een tijdje geleden is, lijkt het mij wel leuk om te vertellen hoe het met me gaat. Nou, het antwoord daarop is gelukkig positief: het gaat goed! Ik voel me lekker, energiek en vrolijk. Hoe dat komt? Dat weet ik niet precies, maar dat maakt niet uit: ik geniet er van.

M’n tentamenresultaten stromen nu ook binnen en ik kan met trots zeggen dat ik het goed heb gedaan! Op dit moment is de enige onvoldoende die ik heb gehaald voor Recht, maar dat vond ik ook niet zo vreemd, ik had namelijk niet geleerd. En wisten jullie nog dat ik vertelde dat ik een 3,5 had voor Bedrijfseconomie? Deze tentamenweek mocht ik dat tentamen herkansen en nu heb ik, houd je vast, een 7,3!!!!!!! Ik heb staan springen in de kamer toen ik dat zag, ik was en ben er zo blij mee. Echt een beetje onwerkelijk. De overige resultaten zijn allemaal ook heel netjes, dus als ik zo door blijf gaan haal ik straks mijn P misschien wel in één keer, hoop je met me mee?

Vandaag ga ik lekker rustig aan aan school en mijn trainersopleiding werken. Daarnaast voel ik een ontzettende opruimdrang, dus misschien ga ik daar ook nog iets mee doen.

Ik wens jou in ieder geval heel veel plezier vandaag en bedankt dat je een kijkje nam!

Liefs! ❤

Geef een reactie

