Een weekendje kamp!

Processed with VSCOcam with c1 presetIMG_3892IMG_3965Processed with VSCOcam with f2 presetProcessed with VSCOcam with f2 presetProcessed with VSCOcam with f2 presetProcessed with VSCOcam with f2 presetHallo lieve lezers!

Het is sinds donderdag een beetje stil geweest hier, dat had maar liefst twee redenen. De eerste reden is voor jullie de welbekende reden: school, maar de tweede is net iets origineler: ik ging op kamp! Afgelopen weekend ben ik samen met de junioren van mijn atletiekvereniging afgerezen naar het pittoreske Schoorl. Daar hebben we genoten van elkaar (meestal), van de zon, van de wind, van de spelletjes en van het strand.

Ik zit in de juniorencommissie wat betekent dat ik het kamp samen met nog wat anderen organiseer. Wat daar bij komt kijken is spelletjes verzinnen, inschrijvingen regelen, promoten, paklijsten opsturen, heel veel overleggen en boodschappen doen, heel veel boodschappen doen. Dit was het vierde kamp wat uit (onder andere) mijn handen komt en ik moet zeggen dat ik trots kan zeggen dat ook dit kamp weer zeer geslaagd was.

Ik ben één nacht eerder dan de rest naar huis gegaan omdat school nog steeds erg veel tijd vraagt. Deze week heb ik nog drie tentamens op de planning staan en dan ben ik er ein-de-lijk vanaf, ik ben er zo klaar mee. Het is zo veel en allemaal best moeilijke stof, dus dat ik best wel jammer. Gelukkig krijg ik zomenteen heel leuk bezoek (date), dus dat maakt deze zondag maandag weer ietsjes beter!

Hoe is jouw paasweekend geweest? Tell me please!

Ik hoop je snel weer eens terug te zien hier 🙂

Tot ziens! ❤

Geef een reactie

