Eureka! Ik ga hardlopen!

Processed with VSCOcam with f2 presetOh jongens, ik vind mezelf nu echt één groot drama. Ik kan niet anders zeggen. Ik heb nu twee tentamens gehad en er staan er nog drie op het programma. Maar omdat het Pasen is heb ik tot en met maandag vrij, heerlijk al zeg ik het zelf. Dan zou je zeggen: ‘alle tijd om te leren!’ en dat kan ik niet tegen spreken. Het enige probleem is dat mijn concentratie niet om over naar huis te schrijven is.

Ik had vandaag op de planning staan om Bedrijfseconomie, waar ik de vorige keer die mooie 3,5 voor haalde, te leren, want dat tentamen wil ik echt, echt, echt heel graag halen. Maar op dit moment heb ik in twee uur tijd één hoofdstuk geleerd. Ondertussen ken ik wel weer mijn hele Facebook-timeline uit mijn hoofd, heb ik alle blogs weer gelezen en loop ik weer bij met Instagram. Maar terwijl ik me bezig houd met die zeer nuttige (ahum) bezigheden groeit mijn slechte geweten met de minuut. Ik weet immers dat die 8 niet vanzelf op Osiris (ons cijferprogramma) verschijnt.

Terwijl ik dit type heb ik opeens het geniale idee om even een stukje hard te lopen. Lekker zweten, mijn gedachtes te legen en zo hopelijk ook van de hoofdpijn af te komen. Op dit moment gaat het leren toch niet werken, kan ik m’n tijd beter aan iets anders besteden in de hoop dat dat er voor zorgt dat mijn concentratie over een uurtje weer beter is.

M’n tight (dat is een hardlooplegging, mocht je niet bekend zijn met dat woord) heb ik al aan, dus hoef alleen nog maar even een sport-BH en de schoenen aan te doen. Gaat helemaal goed komen!

Dag lieve lezers, ik ben blij met jullie!

PS: Vrolijke bloemetjes he? Hebben we toch nog een beetje lente tussen alle regen en wind door 🙂

Geef een reactie

