Presenteren, dat doen we ff.

Processed with VSCOcam with x1 presetProcessed with VSCOcam with t1 preset Processed with VSCOcam with b1 preset

Zoals ik zondag vertelde moest ik gister presenteren. Het was voor het project Business Project waarvoor we een ondernemingsplan moesten schrijven. ’s Ochtends vonden de klassenpresentaties plaats en ’s middags de presentaties van de winnende groepjes van de vier klassen.

Ik had gevraagd of mijn groepje het goed vond als ik in mijn eentje presenteerde, dit vind ik lekkerder dan met zijn tweeën. Dat vonden ze prima! Dus daar stond ik dan alleen voor mijn klas, best wel zenuwachtig. Ik denk dat dit de beste presentatie was die ik ooit heb gegeven. Ik was zo rustig en het ging super soepel, ja ik ben heel tevreden!

Na de klassenpresentaties mochten we 1000 fictieve euro’s verdelen over de groepjes die we het best vonden. En drie keer raden welk groepje won? Die van mij! Dat betekende dus dat ik mocht gaan presenteren in de grote finale! De stemmingen zijn overigens niet heel eerlijk en oprecht verlopen, maar dat terzijde haha. Die presentatie ging ook echt vet goed, het was de eerste keer dat ik voor zo’n grote groep moest presenteren (120 man), maar het was zo vet. Volgende periode weer!

Vandaag had ik wiskundetentamen en ook dat ging vet goed, daarna had ik echt alle energie van de wereld haha. Heerlijk is dat, die vibe die je krijgt wanneer iets lekker gaat! Morgen staat er een Economie tentamen voor de deur, ik ben niet heel zeker over mijn kunsten daarvoor, maar ik ga gewoon goed mijn best doen. 🙂 Komt vast goed!

Wat houdt jou nu bezig? Heb jij nu ook tentamens/PTA’s of staan je examens voor de deur?

Liefs!

Geef een reactie

