Outfit van vandaag!

Processed with VSCOcam with f2 presetProcessed with VSCOcam with g3 presetProcessed with VSCOcam with x1 presetProcessed with VSCOcam with t1 preset

Goeiemorgen lieve lezers van mij!

Even een paar fotootjes van mijn outfit van vandaag. Wonder boven wonder is het gelukt om een mooie selfie te maken met bril op, op de een of andere manier vind ik dat altijd best wel moeilijk. De bril die ik vandaag op heb is van Osiris en het model is het model Osiris B40. Dit model heb ik gekocht, of eigenlijk gekregen, na de Brildrager van het Jaar finale, waarbij we een tegoedbon kreeg van 200 euro. Willemijn van LiveLifeGorgeous heeft hem trouwens ook!

Aan mijn voeten draag ik mijn all time favorite Nike Roshe Runs. Eigenlijk wil ik ook eens echt mooie donkerblauwe schoenen kopen, want ik draag mijn donkerblauwe broek best vaak, vandaag ook, en dan vind ik het niet heel super om zwarte schoenen te dragen. Misschien moet ik daar maar eens naar kijken.

Als shirt draag ik een witte blouse. Ik vind een witte blouse en een donkerblauwe broek altijd zo mooi en netjes staan, zonder dat het heel veel moeite kost. Aan m’n armen draag ik trouwens de sieraden die ik voor m’n verjaardag heb gekregen, waar ik nog steeds heel happy mee ben.

Dus dat is dan mijn outfit voor vandaag! Ik ga nu mijn spullen pakken en dan ga ik naar school toe. Vandaag gaan we ons project afronden en mijn presentatie voor maandag voorbereiden, ik ga in m’n eentje presenteren voor de hele klas, heb er zoveel zin in! En als we winnen van de klas, waar we niet vanuit gaan, maar zeg nooit nooit, moet ik in me eentje presenteren voor 200 mensen ofzo, lijkt me zo vet (en eng)!

Veel succes vandaag lieverds, leuk dat je dit weer leest!

Kus. ❤

Geef een reactie

