Excuses en een dagverslag.

Ik zat nog even te denken.. Volgens mij leek mijn blogpost van vanmorgen helemaal nergens op. Ik kreeg gewoon even niet op ‘papier’ wat ik precies duidelijk wilde maken. Daarnaast moest ik ook haasten voor school en deed ik drie andere dingen tegelijk. Naja, sorry in ieder geval, morgen beter! En om het goed te maken deel ik nog graag even met jullie waar ik vandaag mijn tijd aan heb besteed!

Nou, om te beginnen, drie keer raden, SCHOOL! As always. De tentamenweek staat voor de deur en datzelfde geldt voor de deadlines, dus het is werken, werken, werken. Gelukkig is nu één onderzoeksrapport af, dat is weer een stresspuntje minder. Wat ook een stresspuntje minder is, is dat ik helemaal voorbereid ben voor m’n wiskunde tentamen. Ik ben op de havo geslaagd met een 7,3 voor wiskunde, maar ik moest er echt even aan zitten. Bijzonder hoeveel wegzakt in nog geen jaar tijd.

Daarnaast heb ik me vandaag heerlijk nat laten regenen terwijl ik training gaf aan mijn atleetjes. Ik heb het sinds tijden niet zo koud gehad, verschrikkelijk. Kan het niet gewoon 22 graden worden, en een volle zon alsjeblieft? Gelukkig had ik na de training 9 kilometer de tijd om me weer helemaal warm te fietsen, dus toen ik thuis was kon ik gewoon m’n handen weer bewegen (daarvoor was dat niet mogelijk).

Nu ga ik lekker naar bed toe, morgen weer een beetje vroeg op zodat ik er een productieve dag van kan maken! En er staat weer een date op de planning, zeker niet verkeerd.

Mocht je dit nu nog lezen dan wens ik je een hele fijne nacht! Mocht je dit morgenochtend lezen dan hoop ik dat je een hele succes- en liefdevolle dag krijgt!

Kusjes! ❤

Geef een reactie

