Hallo nieuwe jas!

Oké, om me te beginnen: ik schaam me dood. Ik heb gewoon een week niets van me laten horen en dat vind ik echt niet kunnen. Op deze manier bereik ik nooit wat ik wil: een grote blog. 

Maar op dit moment heb ik het zo druk. Tentamens, projecten, trainersopleiding, een kamp dat georganiseerd moet worden, het enige moment dat ik eigenlijk niets hoef te doen is als ik slaap. 

Lang verhaal kort: misschien worden het stukjes van nog geen 100 woorden, maar stukje gaan er komen. Beloofd. 

En om dan goed beginnen laat ik jullie maar al te graag m’n nieuwe jas zien! Het is een donkerblauw jasje met werkelijk de mooiste pasfit (voor mijn lichaam) ooit. Ben er zo gelukkig mee. En ik heb net gezien dat de zon schijnt, dus ik weet wat ik aan ga trekken. 😀 

Hij komt trouwens van de America Today waar hij nu is de aanbieding is: 60 in plaas van 70. 

Nu ga ik me als de wiederweerga aankleden, wil geen woord meer typen op deze intens slome telefoon. Succes vandaag en hoop dat je het leuk vind weer eens wat te horen van mij. 

Liefs ❤

2 gedachtes over “Hallo nieuwe jas!

  1. Oeee wat een leuk jasje Kyra! 🙂 Lastig he, ik zou ook wel wat vaker willen bloggen, maar als ik het een keer in de week doe dan ben ik al trots op mezelf. X

    Like

Geef een reactie

