Zonnetje erbij, helemaal mooi.

Processed with VSCOcam with g3 presetWeetje, ik bedacht me opeens dat ik best wel trots ben op mijn blog. Toen ik hem in september begon, wist ik niet of het een succes zou worden. Ik wist niet of mensen het leuk zouden vinden, ik wist niet of ik mezelf überhaupt kon motiveren om vaak een stukje te schrijven, eigenlijk was het één grote gok.

En nu, nu heb ik nog bij lange na geen grote blog, maar ik kan wel trots zeggen dat er iedere dag mensen zijn die tijd vrij maken om mijn blog te lezen. Dat vind ik op zich best een grote eer, want zoals ik al vaker zei: tijd is een van de kostbaarste dingen die je hebt, je krijgt het namelijk nooit meer terug.

Voor de toekomst zou ik heel graag zien dat mijn blog nog veel groter wordt. Het lijkt me zo vet als er iedere dag veel mensen zijn tijd vrij maken om te lezen wat mij bezig houdt, dat lijkt me zo leuk, maar ook heel onwerkelijk. Voor nu doe ik het met de alle bezoekers die ik nu heb, daar ben ik al heel gelukkig mee.

En bezoekers van mij, hoe gaat het met jullie? Genieten jullie ook zoveel van het zonnetje? Nou, mocht dat niet zo zijn, ik geniet voor jullie allemaal. Iedere lente ben ik zo blij als de zon zich weer vaker laat zien, heerlijk. Zonnebrilletje op, jas open, kom maar door met die vitamine D! Ik voel me sowieso best wel goed, ik heb het ontzettend druk, maar vind alles wel heel erg leuk. Voor vandaag staat er een schoolbezoek van maar 45 minuten op het programma, dat is iets minder, en een date, dat is dan weer heel leuk. Een date? Ja, een date. Nu breekt vast alle chaos los.

Nu ga ik me als de wiedeweerga aankleden en van deze dag een mooie en productieve dag maken. Moet lukken!

Tot snel lieve lezers! ❤

PS: Oh ja, zoals ik zei heb ik het kneiter druk, ik weet dus niet of ik voor dit weekend een blogpost kan beloven. Maar ik ga m’n best er voor doen! Anders kan je misschien de blog van Sophie lezen? Houd er wel een zakdoek bij!

4 gedachtes over “Zonnetje erbij, helemaal mooi.

  1. Leuk geschreven! Ik wist ook niet zo goed wat ik ervan moest vinden om te bloggen maar ben toch maar weer de uitdaging aangegeven en ik vind het echt geweldig ❤

    Like

  2. Wat leuk geschreven Kyra, ik vind het eigenlijk ook wel leuk als een blog zo klein en nog super persoonlijk blijft. Groot wordt het al snel zo commercieel, jouw blog is écht nog van jezelf en daar mag je ook heel trots op zijn :D. Oh en ik hoop dat je date leuk was, daten is leuk haha. Liefs!

    Like

    • Ik snap goed wat je bedoelt! Maar toch lijkt het me wel heel gaaf als veel mensen het lezen. Mocht het ooit zover komen dan wordt het gewoon heel erg combineren en uitproberen, en dan hoor ik graag van je of ik mijn persoonlijke kant niet verlies! 😀 Lief compliment trouwens 🙂 🙂

      Haha, ja! De date was zeer geslaagd 😀

      Liefs terug!

      Like

Geef een reactie

