Lippenstift, daar heb ik nooit genoeg van.

Processed with VSCOcam with t1 preset Processed with VSCOcam with f2 presetWillemijn van LLG en 2MWN zegt altijd dat ze ‘hoe meer zielen, hoe meer vreugd’ toepast op lippenstift en ik moet toegeven dat ik haar daar geen ongelijk kan geven dat te doen. Want geen enkele kleur is hetzelfde en datzelfde geldt voor de structuur. De ene lippenstift geeft ontzettend af, maar zit zo lekker zacht, de ander droogt uit maar daar kan je vijf kopjes thee mee drinken en dan zit alles nog steeds op zijn plaats.

Daarom ook vind ik dat ik nog lang niet genoeg lippenstift heb. Ook al heb ik ondertussen al best een collectie, meer dan drie lippenstiften vind ik een collectie, ik ben nog lang niet klaar met verzamelen. Nagellak draag ik nooit, oogschaduw heb ik één pallet van en datzelfde geldt voor blush, maar lippenstift: kom maar op. Ik ben ook heel blij met de twee bovenstaande lippenstiften die ik gister heb gehad van mijn lieve vriendinnetjes Katja en Romy. Ik heb even moeten wachten, een maandje, maar geduld is een schone zaak. Het zijn de Longer Lasting lippenstiften van Hema in de kleur 01 en 06 en ze hebben nu al mijn hart gestolen.

Terwijl 01 schittert op mijn lippen ben ik aan het werk voor mijn trainersopleiding, alweer. Daar moet nog het nodige voor gebeuren, dus dat doen we dan maar op deze zonnige zaterdag. Heel misschien ga ik aan het eind van de middag nog naar de Ikea met moeders, maar ik moet haar nog even overtuigen dat dat echt de bezigheid die ze wil doen. Voor vanavond staat er op de agenda dat ik mogelijk met Welp en Beude af ga spreken, maar dat moeten we nog even besluiten. Ik vind vandaag in ieder geval een hele fijne en relaxte zaterdag, dus dat is al goed.

Wat zijn jouw plannen voor vandaag?

Roze kusjes! ❤

2 gedachtes over “Lippenstift, daar heb ik nooit genoeg van.

Geef een reactie

