Prachtige Doutzen

Processed with VSCOcam with t1 preset Foto 05-03-15 14 58 17
Wiehoee, ik heb hem eindelijk gekocht! Vanaf het moment dat ik hoorde dat hij uit zou komen, wilde ik hem. Maar op de één of andere manier kwam het er steeds maar niet van om hem te kopen. Tot vanmiddag, toen heb ik hem in de Ako op het pittoreske station in Amersfoort eindelijk weten te bemachtigen.

En ik kan niet anders zeggen dan dat ze prachtig is, onze eigen Doutzen. Haar blonde en vooral volle haar, haar lichaam, haar hoofd, gewoon alles. Ik zou liegen als ik zei dat ik niet jaloers ben. Geen jaloezie in de zin van: ik wil Doutzen zijn, maar eerder dat ik tegen haar op kijk. Want behalve beeldschoon vind ik Doutzen ook gewoon heel leuk qua persoon. Nuchter, liefdevol, vrolijk en totaal niet verwaand. Uren kan ik kijken naar interviews en documentaires over haar, ik vind het prachtig hoe ze is.

Ook deze Vogue vind ik prachtig. De foto’s van Doutzen alleen, de foto’s met the familily,de interviews met de dierbaren van Doutzen, het hele plaatje klopt. Mijn favoriete shoot is zonder twijfel die in New York, samen met Sunnery, Myllena en Phyllon. De foto die je hierboven ziet, waar Phyllon een spiderman-pleister draagt, is mijn favoriet. Waarom? Geen idee. Ik denk doordat ik hem heel erg ‘echt’ over vind komen, helemaal niet geposeerd. Of het is de pleister die het hem doet, kan ook.

Als ik verliefd zou kunnen zijn op meisjes, dan zou ik verliefd zijn op Doutzen. Maar ik word verliefd op jongens en Doutzen heeft Sunnery, dus dat wordt geen beschuitjes eten met Doutzen.

Dan maar een kopje thee met de papieren Doutzen, vind ik ook leuk.

PS: Mocht jij ook een kopje thee willen drinken met de papieren Doutzen, ze is nog tot 9 maart verkrijgbaar volgens mij!

Geef een reactie

