Even van me afschrijven.

IMG_0136

Goedemiddag lieve lezers,

Hoe gaat het met jullie? Ik denk dat ik een writersblock heb. Of hoe dat ook heten mag. Wat het probleem is, is dat ik wil schrijven over alles, maar zodra ik mijn vingers op het toetsenbord zet weet ik niet meer waar ik over moet schrijven. Dan lijken alle ideeën die ik net nog zo goed vond opeens stom en weet ik eigenlijk helemaal niet wat ik wil.

Ook nu zou ik liever een stukje schrijven over bovenstaande foto, waar ik een kleine Kyra ben, maar dat voelt dan stom. Wat eindelijk helemaal nergens op slaat, want ik blog omdat ik het leuk vind, dus als ik daar een stukje over wil schrijven, dan doe ik dat toch lekker? Maar waarom doe ik het dan niet? Blegh, het leven is ingewikkeld.

Maar ik ben toch maar gewoon gaan schrijven, want ik moet toch iets. Ik merk dat zodra ik gewoon ga schrijven wat ik op dat moment denk, ik gewoon rustig word en de woorden vanzelf uit mijn vingers komen. Ik moet gewoon niet zoveel denken, maar hoevaak ik dat al niet gehoord heb, haha. Ik ben echt een kei in teveel denken, geloof me. Ik kan iets denken, dan kan ik gaan denken: ‘waarom denk ik dat?’, waarna ik weer ga denken ‘waarom denk ik er over na waarom ik dat denk?’. Snap je er nog iets van? Nou, ik soms ook niet meer.

Grappig, toen ik aan dit stukje begon was ik best gestrest, waardoor dat weet ik niet (klein gokje: school). Maar nu voel ik me vet ontspannen, gewoon omdat ik mijn gedachtes kan legen. Dat vind ik ook het fijne van bloggen, het grootste gedeelte van wat ik hier doe, is gewoon even alles van me afschrijven, zodat ik weer wat rustiger ben.

Ik denk dat dit stukje meer dan perfect past in de categorie gedachtenspinsels. Dus daar ga ik hem nu ook lekker in plaatsen. Fijne middag en avond nog lieve lezers. Liefs ❤

Geef een reactie

