Een kansloze blogpost.

Processed with VSCOcam with g3 preset

Ik waarschuw alvast: ik denk dat dit een bericht gaat worden met honderd en één onderwerpen, want ik wil iets schrijven en ik wil heel veel vertellen, maar weet nu nog niet precies wat. Dus we gaan zien wat er uit mijn handen gaat komen.

Het eerste wat ik aan jullie wil vertellen is dat jullie echt ge-wel-dig zijn. Gisteren is mijn blog maar liefst 230 keer bekeken door 136 mensen. 230 keer! Weet je nog dat ik afgelopen week zo blij was dat het er 104 waren? Het record is nu gewoon meer dan verdubbeld. Te bizar. Ik ben een hele trotse blog-mama. Hopelijk blijven wat van die mensen plakken!

Daarnaast wil ik vertellen dat ik vandaag kaartjes gekocht voor het festival Kingsday. Eindelijk ga ik Kygo live zien *vul hier heel veel heart-eyes smileys in*!!! Ik ga samen met mijn grote vriendin Yara, die jullie nu vast allemaal wel kennen.

En tenslotte wil ik nog even zeggen dat ik gister een leuke dag vond. 🙂

Nu weet ik echt niet meer wat ik wil zeggen, naar mijn gevoel is deze blogpost een beetje kansloos. Maar toch wilde ik graag iets aan jullie laten weten vandaag. Dus dan maar een kansloze blogpost. Nu ga ik eventjes heel snel proberen me te concentreren en dan de training voor morgen voorbereiden.

Ik wens je sterkte als je net als ik morgen weer aan het echte leven moet beginnen. Maar hey, je kunt het!

Kusjes! ❤

2 gedachtes over “Een kansloze blogpost.

Geef een reactie

