Eindresultaat

Processed with VSCOcam with t1 preset

Het eindresultaat!!! Best wel netjes he? In ieder geval voor mijn doen. Alleen jammer dat het er waarschijnlijk over een dag of drie niet meer zo uit ziet, maar dat ter zijde.

Eigenlijk wilde ik vandaag ook nog bedrijfseconomie gaan leren, maar dat is er helemaal niet meer van gekomen. In plaats daarvan heb ik veel leukere dingen gedaan: de reis naar Valencia geboekt! Dit wordt mijn eerste grote vakantie, zonder ouders en die ik zelf betaal. Dus dat voelt best wel speciaal (en volwassen). ๐Ÿ™‚ Ik heb er zo ontzettend veel zin in!

Nu ga ik eten maken, het wordt de pangasiusfilet met brocolli-stamppot uit het kookboek ‘Gewoon wat een studentje ’s avonds eet’ van Leonie. Ik ben zeer benieuwd hoe het gaat smaken. Dit wordt de eerste keer dat ik aardappels moet gaan koken……ย Well, wish me luck.

Fijne avond lieve lezers!

Geef een reactie

