Dankbaarheid en opruimen.

Processed with VSCOcam with t1 preset

Goedemorgen! Gister is het record van het hoogste aantal bezichtigingen op een dag verbroken! Het stond al een aantal weken op 99 en gister ben ik, of eerder beter gezegd: is mijn blog de 100 gepasseerd. En dat vind ik echt vet leuk. ๐Ÿ˜€ Heb jij meegeholpen aan die 104 bezichtigingen? Bedankt daarvoor. Bloggers hebben zo de gewoonte hun lezers altijd te bedanken voor alles, maar meestal had ik niet echt het gevoel dat ze echt dankbaar zijn. Totdat ik zelf ging bloggen, toen pas besefte ik hoe bijzonder het is dat er iedere dag mensen zijn die tijd vrij maken om jouw stukje te lezen of om jouw foto te bekijken. En nog steeds vind ik dat zo apart, maar tegelijk ook een hele grote eer. Want tijd is het kostbaarste bezit wat je hebt, het komt immers nooit meer terug. Dus nogmaals, ook al geloof je het niet, bedankt. Je hebt geen idee hoe bijzonder ik het vind. โค

Eigenlijk wilde ik vandaag gaan leren, maar ik besef me erg goed dat ik nu echt moet opruimen. Mijn kamer is zo’n *alle lelijke scheldwoorden die je kan bedenken* bende, niet normaal. Op de foto zie je alleen mijn bureau, maar geloof me op mijn woord: de vloer is nog erger. En over een paar minuten staat de werkster op de stoep (ik ben verwend,ย i know), dus de tijd begint te dringen.

Misschien plaats ik straks nog een foto waarop het weer netjes is, als dat het ooit nog wordt…

PS: Op de achtergrond speelt dit nummer. Ik vind het zo’n mooi nummer, aanradertje dus.

Een gedachte over “Dankbaarheid en opruimen.

  1. Pingback: Een kansloze blogpost. | hallototziens

Geef een reactie

