Kaduk, kapot, naar de haaien, en meer van dat soort dingen.

Processed with VSCOcam with t1 preset
Weer eens een goedemorgen uit de trein! Trein? Nu al? Ja, ik weet het. Ik vind het ook veel te vroeg. Nou ja, eigenlijk moet ik me niet aanstellen, ik ben gewoon best wel verwend, haha.

Het is alweer een paar dagen geleden dat ik een stukje heb geschreven, de reden is vrij simpel: ik heb geen laptop meer. Hij is kaduk, kapot, naar de haaien, en meer van dat soort dingen. Ik had al er al langer last van dat wanneer ik op een bepaalde plaats op het scherm drukte er strepen ontstonden in het scherm. Nu werd het zo ernstig dat de strepen niet meer verdwenen, dus het was hoog tijd dat hij gerepareerd zou worden. Nu zit ik maar liefst drie weken zonder laptop, u begrijpt: mijn hart is gebroken.

Eigenlijk wilde ik een stukje schrijven over Guus Meeuwis, waar ik groot fan van ben. Nee, dit is geen grapje en ook niet gelogen. ‘Het Is Een Nacht’ is denk ik zo het meest afgespeelde nummer op mijn telefoon. Het werd alleen een stukje over m’n laptop, ook leuk (hoop ik).

Over een paar minuten arriveert mijn trein op Amersfoort Centraal, dus ik ga nog even genieten van de klanken van Guusie. Fijne dag lieve allemaal!

Geef een reactie

