Goddelijk ruikende handen.

Processed with VSCOcam with t1 preset

Deze handcrème… Ik denk dat ik nooit nooit zo’n lekker ruikende heb gehad. Hij is van Rituals en het is de Ginko’s Secret en ik heb er maar liefst twee tubes van. Gewoon zomaar gekregen van de buurvrouw, lief he? Ik ben sowieso dol op alle geuren van Rituals, maar deze is wel één van mijn favorieten. Het liefst loop ik de hele dag aan m’n handen te ruiken, haha Meer ga ik er niet over vertellen, want ik heb echt niet zoveel verstand van huidverzorging. Dat laat ik gewoon lekker over aan de beautybloggers 🙂 .

Het is nu 10:49 en als het goed is, zit ik over twintig minuutjes op mijn trouwe fietsje, onderweg naar het station. Vandaag staat er tot 15:30 college ingepland en daarna moet ik mijn tweede training voor mijn opleiding geven. Ik kan eerlijk zeggen dat ik deze keer een stuk minder gestrest ben dan de vorige keer. Ik geef ondertussen al twee jaar training, dus zo slecht zal ik het niet doen. Toch?

Ik ga snel mijn spullen inpakken. Veel plezier en succes vandaag! ❤

Geef een reactie

