Moeder gans in actie.

Processed with VSCOcam with f2 preset

Daar loop ik dan als moeder gans, zoals mijn moeder mooi verwoorde. Als coördinator kledingmandjes bij het NK Meerkamp en Masters indoor. Mijn collega-trainer Sibren had gevraagd of ik dit weekend wilde de topfunctie coördinator kledingmandjes op mij wilde nemen en ja, tegen zo’n functie kan ik natuurlijk geen nee zeggen. Dus daar stond ik dan gisteren de hele dag, op de indoorbaan in Omnisport met vier kids aan mijn zijde.

Eigenlijk had ik werkelijk geen idee wat coördinator kledingmandjes in zou moeten houden, maar gelukkig was er een jurylid die het me haarfijn uit kon leggen. Wat ik voornamelijk deed was aangeven wanneer de kinderen de mandjes op konden pakken en dan richting de plaats lopen waar de mandjes weer neergezet moesten worden. Klinkt niet heel boeiend misschien, maar het was heel belangrijk dat dit zo snel mogelijk gebeurde, anders moest er gewacht worden met starten.

Ik had echt nooit gedacht dat ik het zo leuk zou vinden. Na de gister had ik zo’n voldaan gevoel, en spierpijn als een malle, maar dat ter zijde. Dit is iets wat ik nog veel vaker zou willen doen! Dus Atletiekunie, mochten jullie nog iemand zoeken: ik beveel mezelf aan, haha.

2 gedachtes over “Moeder gans in actie.

Geef een reactie

