Taart bij Bagels & Beans.

Processed with VSCOcam with f2 presetFoto 13-02-15 11 17 50
Processed with VSCOcam with f2 presetFoto 13-02-15 17 26 38

Good afternoon! Hoe gaat het met jullie? Ik wilde eigenlijk weer eens vertellen dat ik het kei druk heb, maar ik heb het gevoel dat ik echt niets anders tegen jullie zeg, haha. Het is alleen wel de waarheid, helaas. Deze periode op school bestaat echt uit heel veel werk en dat hakt er best in als je daarnaast ook nog een redelijk intensieve opleiding tot trainster volgt, training geeft, in de redactie zit van een clubblad, en ook behoefte hebt aan een sociaal leven. Tuurlijk, ik vind het allemaal echt heel erg leuk en training geven zie ik eigenlijk niet eens als werk, maar het is gewoon zo veel. Keuzes maken is sowieso niet één van mijn aller sterkste kanten en op deze momenten is dat goed merkbaar.

Gelukkig, of ongelukkig, had ik vandaag maar 45 minuten college in plaats van 90, dus toen had ik opeens een hele dag over. Die heb ik heerlijk besteed aan taart bij Bagels & Beans, shoppen, Joelleke, Welpie, en Beude. Misschien niet de handigste tijdbesteding, laat de misschien maar weg, maar ik had het echt eventjes nodig. Door al die drukte van deze week zat ik er gewoon even doorheen, maar door deze dag voel ik me weer stukken beter.

Die Nikes heb ik trouwens niet gekocht, ik ging voor een blauwe broek en een grijs shirtje, maar ik vond ze echt vet mooi. Ik wilde eigenlijk dat een vriend ze zou kopen, maar die wil ze niet, dus deel ik ze maar met jullie. Hier kun je ze krijgen!

Dit weekend zit ook weer helemaal volgepropt en ook vanavond moet ik nog een hoop doen. Maar weetje? Het komt altijd weer goed, dus ook nu.

Wat ga jij dit weekend allemaal doen? Ik hoor het graag. 🙂

Liefs! ❤

2 gedachtes over “Taart bij Bagels & Beans.

Geef een reactie

