Love the BJ’s / BFF’s

Processed with VSCOcam with c1 presetFoto 02-02-15 12 52 57 Processed with VSCOcam with f2 preset Processed with VSCOcam with x1 preset Processed with VSCOcam with f2 preset Ik ben zo dol op deze vier mensen. Nu we weinig tijd met elkaar kunnen besteden omdat deze periode zo druk is, merk ik pas hoe graag ik tijd met ze doorbreng. We zijn zo heerlijk eerlijk met elkaar, we kunnen zo met elkaar lachen, en we kunnen ook echt goed praten. Soms kan ik ze allemaal stuk voor stuk vermoorden, maar toch. Ik ben dol op ze.

3 gedachtes over “Love the BJ’s / BFF’s

Geef een reactie

