Mijn twee grote liefdes.

Processed with VSCOcam with f2 preset

Hey lieve lezers van mij! Hoe was jullie weekend? Lekker genoten van alle vrije tijd of zat jouw weekend net als die van mij best wel vol?

Vrijdag avond had ik oud-leerlingenavond op mijn middelbare school. Dit is een avond die georganiseerd wordt voor de huidige 4e, 5e en 6e klassers en op deze avond mogen ze de oud leerlingen bestoken met alle vragen over onze studies. Vragen stellen doet de één iets meer dan de ander, maar ik denk dat het toch voor alle leerlingen best wel effectief is. Een student is naar mijn idee altijd net iets eerlijker dan de docent.

Maar eigenlijk komen alle oud-leerlingen vooral voor de borrel erna. Het was zo leuk om alle docenten en oud klasgenoten weer te zien. Een hoop had ik al meer dan een half jaar niet gesproken en dan is het heel gezellig om weer bij te kletsen. Het was zelfs zo gezellig dat ik daarna met een aantal door ben gegaan naar de stad. Daar hebben we dansjes gedaan in Filemon, totdat ik om kwart voor drie maar besloot naar huis te gaan.

Op zaterdagochtend moest ik namelijk op stap met mijn junioren. Ze hadden een cross-wedstrijd in het gehucht Zeewolde waar ik bij moest (en wilde) zijn. Gelukkig kwamen daar drie hele tevreden en blije kinderen over de finish, ik ben een blije trainster.

Verder heb ik op zaterdag nog een beetje gewinkeld. Ik moest echt nieuwe sokken en nieuw ondergoed, dus dat heb ik gekocht. Eigenlijk vind ik het altijd stom om geld uit te geven aan sokken, dus vaak loop ik met gatenkaas sokken, tot de grote ergernis van mijn moeder. Ook kocht ik het shirtje dat je op de foto ziet!

De avond heb ik besteed bij mijn twee grote liefdes: mijn oppaskindjes. Ik noem geen namen en laat geen foto’s zien, want ik vind dat een inbreuk op hun privacy, maar jeetje: wat ben ik dol op die twee. Ik kan zo genieten van de verhalen die ze vertellen en de dingen die ze doen. Pracht kinderen zijn het.

Vandaag heb ik een beetje opgeruimd en nu besteed ik tijd aan school. Merk je het? Economie is al gemaaktde rest is alleen nog een probleempje…

Oké ik ga aan het werk, nog een fijne zondag avond!

Geef een reactie

