Fijne verjaardagscadeautjes.

Foto 06-02-15 12 29 59

Soms is een foto gewoon in één keer goed. Zo’n foto is bovenstaande foto. Het licht klopt, alle filters waren mooi, de setting klopt, gewoon in één woord: perfect. Wat je ziet op bovenstaande foto is mijn arm (DUH) maar daarvoor maakte ik hem niet. Het gaat namelijk om het horloge en de twee armbandjes waar ik zo blij mee ben.

Ik kreeg ze alle drie voor mijn verjaardag. Het horloge kreeg ik van mijn oom, tante en nichtje deels voor mijn verjaardag en deels nog voor het slagen. Hij is van het merk oozoo wat je misschien wel kent van die grove horloges die iedereen drie jaar terug droeg (ik ook). Dit is wel even andere koek dan die horloges en ik vind het persoonlijk vele malen mooier. Ik ben er echt heel erg blij mee en draag met tot nu toe ook iedere dag.

Het zwarte armbandje met het sterretje eraan kreeg ik van mijn feminsten, deze is van het merk lobibeads en er zat echt een heel mooi kaartje bij met de volgende tekst: “On your birthday, I wish you abundant happiness and love. May all your dreams become realitiy. But even more than that, my birthday wish for you is that you continue to love your life and never stop dreaming. Wear your bracelet as a reminder to do whatever your heart desires not only on your special day, but always”. Ik vind dat zo’n prachtige tekst, ik denk dat het heel belangrijk is om iedere dag weer even te bedenken wat je nou echt wil in het leven, want voor je het weet doe je iets wat je eigenlijk helemaal niet zo gelukkig maakt. En dat moeten we niet hebben, toch?.

En dan als laatst het armbandje met het schelpje eraan. Die kreeg ik van vriendin Maria en het was geïnspireerd op mijn blog. Ze wilde me graag een mooi cadeautje geven en had op m’n blog gelezen dat ik naar het strand was geweest, vandaar het gouden armbandje met een schelpje eraan. Zo lief! Deze is trouwens van het merk Orelia, mocht je geïnteresseerd zijn.

Het zijn alle drie sieraden waar ik ontzettend blij mee ben. Juist voor mijn 18e verjaardag vind ik het leuk om van die cadeautjes te krijgen die je misschien wel je hele leven meedraagt. Thanks guys ❤

Have a good day today! And remember: love your life and never stop dreaming. 

Een gedachte over “Fijne verjaardagscadeautjes.

  1. Pingback: hallototziens

Geef een reactie

