Trackpad

Ik heb nooit geweten dat hij zoveel voor me betekende. Nooit heb ik zijn waarde ingeschat en altijd vond ik het vanzelfsprekend dat hij er voor me was. Tot nu, nu hij weg is, weet ik pas wat ik had. Jammer is dat toch, dat je pas de waarde van iets of iemand inschat wanneer het er niet meer is.

Waar ik het over heb? Mijn trackpad. Je weet wel, de muis van een laptop. Daarnet is er iets mis gegaan binnenin mijn laptop en nu kan ik niet meer scrollen met dat ding. Echt waar, nooit gedacht dat je zoveel scrolt (is dit een correct Nederlands woord?) op een dag. Let er maar eens op, het zal je verbazen.

Helaas is dat voor mij nu niet meer mogelijk. ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜ฆ

Edit:ย Mijn laptop opnieuw opstarten was een erg slimme tip van mijn vader. Alles werkt weer zoals vanouds! ๐Ÿ˜€

2 gedachtes over “Trackpad

Geef een reactie

