Dagje strand met Lynnemans.

Processed with VSCOcam with p5 presetProcessed with VSCOcam with c1 preset Processed with VSCOcam with c1 preset Processed with VSCOcam with x1 presetProcessed with VSCOcam with f2 preset Processed with VSCOcam with t1 preset

Oh wauw, wat was dit een heerlijke dag. Vannacht had ik spontaan ontzettend veel zin om naar het strand te gaan, maar liever niet alleen. Dus toen ik wat rond vroeg bleek dat lieve Jelynn (AKA Lynnemans) graag met me mee wilde. En zo stond ik vanochtend om half elf op het perron te wachten op de trein naar Zandvoort aan Zee.

In Zandvoort hebben we heerlijk gewandeld op het strand. Volgens mij hebben we wel twintig keer tegen elkaar gezegd hoe lekker we het vonden, hoe geweldig het was, en hoe fijn. Ja, dit was één van mijn betere plannen. Het was zo fijn om even lekker uit te waaien en alle stress van de afgelopen schoolperiode achter ons te laten. We zijn weer klaar voor alles wat op ons te wachten staat!

Na het wandelen hebben we vet lekker geluncht met een broodje kibbeling en gerookte zalm, dat was de kers op de zandtaart.

Nu zit ik uitgeteld op de bank en ga ik lekker genieten van het ontspannen gevoel dat ik heb.

Heel veel liefs.

Geef een reactie

