Shoarma en bussen.

Processed with VSCOcam with f2 preset

Jeetje, ik heb 7 van de 10 keer zo’n hekel aan bussen. Waarom kunnen die dingen gewoon bijna nooit op tijd zijn? De drie keer dat ik geen hekel heb aan bussen is als ze op tijd zijn, de andere zeven keer zijn ze dat niet. Gisteren toen ik dus naar het gehucht Wijk bij Duurstede moest was de bus maar liefst dertien minuten te laat, hoe kan dat überhaupt? Ik had me nog zo gehaast om in twintig minuten alles in te pakken, kom ik aan bij de bushalte en staat er op het geliefde scherm dat ik nog zeventien minuten moest wachten. Nou, mijn aansluiting had ik natuurlijk ook meteen gemist.

Verder was het wel echt vet gezellig bij lieve Yara. We hebben een heerlijk diner bereid voor ons zelf, zie bovenstaande foto. Het bestond uit shoarma reepjes, pitabroodjes, komkommer, puntpaprika en sla. En eerlijk is eerlijk, voedzaam was het niet, smaken deed het zeer goed. Daarna hebben we twee films gekeken: een actiefilm genaamd: Parker en een nederlandse thriller genaamd: Sunny Side Up. Vooral die laatste vond ik erg eng, maar gelukkig had ik een veilig, wit fleecedekentje waar ik me achter kon verstoppen wanneer ik de spanning niet meer aankon.

Nu ga ik samen met mijn papsie en mamsie naar Spijkenisse.

Fijne zondag lieve allemaal!

Geef een reactie

