Verjaardagvoorpret

Processed with VSCOcam with f2 preset

M’n verjaardag komt echt steeds dichter mij, nog maar zes nachtjes slapen! Ik verheug me er op, zoals altijd. Ik vertelde in een artikel over sinterklaas dat ik me vroeger altijd extreem verheugde op sinterklaas. Nou ditzelfde is het geval met mijn verjaardag. Ik kon niet slapen, had al een maand van te voren een verlanglijstje en mijn verjaardag was echt de dag van het jaar. Ze zeggen altijd dat hoe ouder je wordt, hoe minder bijzonder je je verjaardag zou vinden. Nou, dat is dus niet zo. Misschien bij de rest van de wereld, maar niet bij mij.

Nog steeds vind ik het geweldig om jarig te zijn. Ik begin me er drie maanden van te voren op te verheugen, denk uren lang na over hoe ik het het best kan vieren en wie ik uit ga nodigen. Normaal denk ik ook altijd lang na over mijn verlanglijstje, maar dat gaat dit jaar niet zo voorspoedig. Heb jij soms nog leuke tips?

Dit jaar ga ik mijn verjaardag met mijn vrienden en vriendinnen vieren op de dag zelf. Ik ben vrij dus heb tegen een stuk of vijfentwintig mensen gezegd dat ze welkom zijn voor een stukje taart. Als kleuren thema heb ik roze, zoals je kan zien op bovenstaande foto. Want zeg nou eerlijk, voor roze ben je toch nooit te oud?

Nu moet ik op gaan schieten want ik moet zo de bus pakken naar het gehucht Wijk bij Duurstede. Jij nog plannen voor vandaag?

Lots of love ❤

Geef een reactie

