Facebook en wintertenen

Ik heb: VAKANTIE! Weet je nog dat ik aan het einde van de kerstvakantie schreef dat ik over drie weken een week helemaal geen school had? Geen deadlines, geen tentamens, geen colleges, helemaal niets. Nou, die week is nu aangebroken. Ik vind het nu al heerlijk.

Het bedrijfseconomie tentamen is gisteren trouwens best wel goed verlopen, dat had ik nooit verwacht. Het enige waar ik nu bang voor ben is dat ik een 5,3 of iets dergelijks heb gehaald, waardoor ik straks alsnog moet herkansen. Ja, dat zou balen zijn. Maar dat is een zorg voor later, nu ga ik gewoon genieten van alle vrije tijd die ik heb.

De vakantie ga ik meteen sportief beginnen, want ik ga een eindje hardlopen. Om de reden dat het gezond is, maar ook omdat ik last heb van wintertenen. Winter wat? Wintertenen, je leest het goed. Google even wat het is, mocht je er niet bekend mee zijn en er meer over willen weten. Maar het komt er op neer dat de doorbloeding in mijn tenen niet goed is door de kou buiten en hierdoor krijg ik jeuk en pijn. Mijn moeder beweerde al dat mijn schoenen allemaal veel te koud waren en helaas moest ik haar daar gister dus gelijk in geven. Waarop mijn moeder vrolijk riep:ย “Ze wordt echt volwassen! Ze kan me nu zelfs gelijk geven!” Je begrijpt hoe moeilijk het voor me was, haha. Maar lang verhaal kort: hardlopen stimuleert de doorbloeding, dus moet helpen. Ik ben benieuwd!

Ik heb vandaag trouwens de facebook pagina online gezet voor mijn blog en ik zou het echt vet leuk vinden wanneer je hem een like geeft. Zie ik meteen wie mijn blog allemaal bezoeken! Wanneer je hier klikt kom je op de pagina.

Hoe is jouw week geweest?

Geniet van je weekend (of vakantie, mocht je die ook hebben). โค

Een gedachte over “Facebook en wintertenen

  1. Pingback: Een mooie 3,5 voor BE. | hallototziens

Geef een reactie

