Tijdmachine

IMG_5461.JPG
Goedemorgen! Jeetje, ik ben gesloopt. Gisteren ben ik iets te laat, oké het was precies twaalf uur, maar dan nog, gaan slapen en de gevolgen ervaar ik nu. Ik heb trouwens echt zo raar gedroomd, wat stress al niet met me doet.

Het liefst stap ik nu in de tijdmachine echt vlieg ik terug naar het moment dat die foto genomen is. In het prachtige en warme Italië… Maar helaas is er geen tijdmachine en moet ik over twee uur de trein naar Amersfoort hebben. Het wordt tijd dat ik m’n kleren aan ga trekken en een likje make-up op m’n gezicht ga smeren.

Succes vandaag! ❤

2 gedachtes over “Tijdmachine

Geef een reactie

