Verlanglijstje

Processed with VSCOcam with x1 preset Processed with VSCOcam with m3 preset Processed with VSCOcam with c1 preset Foto 17-01-15 23 54 05

Goedenavond! Jeetje, wat ga ik zo lekker slapen. Ik ben helemaal gesloopt. Dit weekend zat echt nokkie vol. Naja, gister zat helemaal vol gestampt en vandaag heb ik vooral kei hard moeten leren.

Gister, zaterdag dus, had ik de eerste workshop van de trainersopleiding die ik ga doen. Heel leuk en leerzaam, maar zo vermoeiend. Van 10 tot 17 uur opletten, is niet aan mij besteed. Daarna hadden we het nieuwjaarsdiner met de junioren van mijn atletiekvereniging. Daarvan ook bovenstaande foto’s. Helaas waren we met niet heel veel, maar op de gezelligheid had het geen invloed.

Vandaag stond dus in het teken van school, alweer. Morgen bedrijfseconomie tentamen 1, ik vind het dood eng. Maar nu kan ik echt geen balans, resultatenrekening of liquiditeitsoverzicht meer zien dus ik heb het opgegeven. In plaats daarvan ga ik maar bedenken wat ik voor mijn verjaardag ga vragen, nog maar 12 dagen!!! Wie heeft er nog tips voor mij?

Bedankt dat je (weer) de moeite hebt genomen dit stukje te lezen, dat betekent meer voor mij dan je waarschijnlijk denkt. โค

Succes deze week met wat je dan ook moet doen!

Geef een reactie

