Zaterdagavond

Goedenavond lief persoon dat dit leest!

Dit is een beetje dubbelop: ik wil een stukje schrijven maar eigenlijk ben ik ook dood op. Ik heb vandaag erg veel aan school gezeten, en dat heeft me heel wat energie gekost. Anderhalve week na de vakantie heb ik een grote deadline voor een project. Samen met een groepje moeten we een rapport inleveren en dat is aardig wat werk. Ik heb twee deelvragen die ik moet beantwoorden, en eentje is er nu af. Op zich vind ik schrijven nooit zo moeilijk (wat een verassing is dat), maar wat ik bij een rapport heel moeilijk vind is om alle verschillende soorten informatie in een tekst te zetten. En dan moet ik de informatie ook nog maar even snappen, wat niet altijd gebeurt.

Nu ben ik helemaal gaar gekookt en maak ik verschrikkelijke typ- en spelfouten. Dus ik ga lekker mijn laptopje afsluiten en ontspannen, ik hoeverre dat gaat. Ohhh, weet je waar ik zin in heb? Een massage. Ben alleen bang dat ik die vanavond niet ga krijgen haha.

Hebben jullie wel een beetje interessante zaterdagavond of is het iets vergelijkbaars als die van mij?

Geef een reactie

