Kerstgedachtes

Processed with VSCOcam with f2 preset

De laatste vakantiedag alweer.. Nou ja, we hebben natuurlijk nog het weekend maar dat hebben we altijd daarom vind ik het niet echt als vakantie tellen. Hebben jullie een beetje genoten van je vakantie? Ik in ieder geval wel, maar dat betekend niet dat ik nog wel wat weekjes extra kan gebruiken. Gelukkig heb ik over drie weken weer een weekje vrij en dan hoef ik he-le-maal niet aan school te denken. Oh, wat lijkt me dat heerlijk.

Deze vakantie moest ik namelijk erg veel aan school denken. Na de vakantie heb ik twee grote deadlines en drie tentamens, dat zijn niet echt vredige kerstgedachtes kan ik je vertellen. Nu moet ik eigenlijk ook aan school werken, je merkt het: mijn motivatie en concentratie is ontzettend hoog.

Wat vind je trouwens van de foto hierboven? Samen met m’n nichtje heb ik tijdens NYE een beetje lopen spelen met de vuurwerk stand op mijn fototoestel. Het resultaat mag er zeker zijn, al zeg ik het zelf.

Wat zijn jouw plannen voor de rest van vandaag en voor het weekend? Ga je nog een beetje genieten van de vakantie of moet jij ook nog bikkelen voor school? Ik hoor het graag!

Liefs.

3 gedachtes over “Kerstgedachtes

  1. Pingback: Facebook en wintertenen | hallototziens

Geef een reactie

