Net familie.

Processed with VSCOcam with b5 presetProcessed with VSCOcam with t1 presetProcessed with VSCOcam with c1 presetProcessed with VSCOcam with c1 presetProcessed with VSCOcam with g3 presetProcessed with VSCOcam with t1 preset

Oh, gisteravond was zo mooi. Ik had een super gezellig avondje met mijn vriendinnetjes van atletiek. Zoals je aan mijn hoofd kan zien, vond ik het erg leuk. Helaas wordt mijn glimlach altijd iets minder fabulous wanneer ik heel blij ben. We hebben 362 foto’s geschoten die voor het grootste deel lelijk zijn, maar het zijn wel mooie herinneringen.

Ik ben blij dat ik zulke mensen om me heen mag hebben ❤ .

Geef een reactie

