Autogordel ongeluk.

Hey goedemorgen!

Ik zit alleen in de trein dus ik dacht: laat ik nu maar een stukje typen. Maandagen zijn namelijk vrij hectisch voor mij, dus als ik nu niets zou schrijven, zou ik vandaag helemaal niets schrijven.

Toen ik een half uurtje geleden op de fiets sprong was het nog donker, nu trouwens nog steeds. Dat hebben jullie waarschijnlijk zelf ook kunnen zien, maar toch wil ik het graag nog even met jullie delen. Ik vind het namelijk best wel ernstig, in het donker naar school gaan. Het is een bevestiging dat het gewoon veel te vroeg is. Vandaag zit ik tot vier uur op school, dus waarschijnlijk begint het alweer te schemeren wanneer ik huiswaarts keer. Ik vind het maar helemaal niets.

Ik heb zaterdag m’n linkerduim, als linkshandige, beschadigd toen ik de autogordel losmaakte. Geen idee hoe ik het voor mekaar heb gekregen, ik weet alleen dat het ontzettend onhandig is. Vanochtend kon ik niet eens m’n veters goed strikken en ook met het typen van dit stukje voel ik pijn.

Jeetje mina, dit stukje is wel een klaagzang geworden. Dat was eigenlijk niet helemaal m’n bedoeling, ik vind het leven namelijk nog steeds hartstikke leuk, zelfs op een vroege maandag morgen.

Hoe gaat jullie dag er vandaag uit zien?

Veel liefs.

PS: Ik heb dit stukje op mijn telefoon getypt, dus alvast mijn excuses voor typefouten.

Geef een reactie

