Happy New Hair

Processed with VSCOcam with c1 preset

Zoals ik jullie dinsdag al verteld, mijn haar ging er af. Gisteren was het dus zover, zenuwachtig dat ik was! Jeetjemina, ik moest plassen als een gek en had echt hartslag 200. Toen ze mijn haar gingen vlechten, bleek dat het stuk haar dat bij het puntje zit niet meetelde, waardoor het een stukje korter uitpakte dan ik had gedacht. Maar ik wilde in ieder geval een bob, en ik vond het dan ook zonde om het haar niet te schenken. Dus daar gebeurde het dan, een schaar door m’n haar.

Totale shock

Op het moment dat de kapper de schaar er inzette moest ik bijna huilen, maar zodra het er af was, was ik best wel blij met het resultaat. Het is natuurlijk super kort, maar het staat me, ook al zeg ik het zelf, wel. Op bovenstaande foto zie je de reactie die ik had goed terug, verbaast, in shock en blij tegelijk.

Happy New Hair

En dit is dan het eindresultaat! Het is bij de kapper super mooi geföhnd en ik heb ook wel beseft dat ik dat nu ook moet doen, arme ik. Omdat de kapster al door had dat ik niet heel enthousiast werd van het besef dat ik mijn in model moet föhnen, heeft ze het zo geknipt dat het ook nog mooi valt wanneer ik daar te lui voor bent. Behalve de föhn heb ik ook een volume föhnspray, beachspray en volumepoeder ingeslagen zodat ik m’n haar kan stylen naar wens, die wens is vooral: VOLUME.

Ik heb vandaag en gisteren (gelukkig) al super veel positieve reacties gehad en mijn moeder is sowieso het gelukkigste mens op de wereld, die was nooit zo gesteld op mijn lange haar. Ik ben trouwens helemaal vergeten te zeggen wat ik er zelf van vind. Ik ben er, in hoeverre je dat nog niet op hebt gemerkt uit de woordkeuze, super blij mee! Ik wil het net iets langer laten groeien, maar alsnog vind ik het super mooi staan.

Natuurlijk wil ik ook super graag weten wat jij ervan vindt, dus laat een reactie achter alsjeblieft. ❤

3 gedachtes over “Happy New Hair

  1. Pingback: Kort haar, wat vind ik 3 maanden later van? | hallototziens

Geef een reactie

