Levensmoe.

Slapende katWat ben ik gesloopt. Volgens mij zit er in een slapende kat nog meer energie dan dat er in mij zit op dit moment. Ik ben moe, geïrriteerd en chagrijnig. Door de moeheid word ik klunzig en doordat ik klunzig ben word ik nog chagrijniger. Klinkt perfect he? Nou, het is het niet.

Deze week was gewoon pittig zwaar, na drie weken geen school gehad te hebben, is het helemaal niet plezierig wanneer de wekker vier van de vijf dagen om zeven uur afgaat. Ook begonnen we deze week aan een nieuw project en kreeg ik even een lading (goedbedoelde) kritiek over me heen, kregen we voor het eerst het vak Bedrijfseconomie, een vak waar ik best wel veel moeite mee heb. En om het af te maken begonnen we niet alleen op negen uur, de schooldag duurde ook nog eens twee dagen tot vier uur. Ik kan je vertellen, dit alles bij elkaar sloopt je volledig.

Nu ben ik een emotioneel wrak en weet ik niet wat ik met m’n leven aan moet. Gelukkig heb ik deze avond niets gepland en kan ik lekker verdrietig zijn over mijn eigen zieligheid en vroeg gaan slapen.

Welterusten alvast.

PS: Wanneer ik een emotioneel wrak ben, kan ik me erg goed aanstellen. Ik weet echt wel dat alles vanzelf weer goed komt, maak je niet ongerust.

Bron foto

2 gedachtes over “Levensmoe.

Geef een reactie

