Moelleux au Chocolat

Processed with VSCOcam with f2 presetGoedenavond!

Wat een plaatje is het he? Die foto. Ik kan je vertellen, het smaakte ook geweldig. Het was een mouelleux au chocolat, zo’n warm cakeje die nog vloeibaar is aan de binnenkant. En het mooist is natuurlijk dat ik ze zelf gemaakt had, samen met vriendin Ilse. Lijkt het je eng om te maken? Nou, wees niet bang. Het valt heel erg mee, als je het maar doet volgens het recept en niet een pedaalemmer zak gebruikt als spuitzak, dat werkt niet kan ik je vertellen uit ervaring.

Hoe was jullie zaterdag? Ik ben gezellig met m’n moeder naar de stad geweest, we hebben wat gewinkeld en geluncht. Ik merk trouwens aan mezelf dat ik het echt niet meer prettig vind om in volle en drukke winkels zoals de H&M te komen. Het is me veel te druk, er zijn veel te veel kleding en ik raak gewoon over prikkelt. Nu klink ik waarschijnlijk als een moeder van 50, maar ik zal je gerust stellen: ik ben gewoon nog steeds een meisje van 17. Maar niet lang meer, nog twee maanden en 22 dagen en dan ben ik 18 ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ . Echt, volgens mij heb ik me nog nooit zo verheugd op een leeftijd. Het idee dat ik eindelijk legaal wijntjes mag drinken, ik gewoon binnen kom in clubs en gewoon (bijna) geen grenzen meer heb, lijkt me heerlijk.

Nu ga ik m’n zaterdagavond besteden op de bank, met m’n laptopje op schoot en de film ‘Feuten het feestje’ op het beeldscherm. Want zolang ik zelf niet uit kan, geniet ik er op deze manier maar van.

Geef een reactie

