Geluk

Jaaaaaa!!! Ik heb m’n marketing tentamen gehaald, ik ben zo blij! Ik heb zelfs 43 van de 50 goed, wat betekend dat ik een dikke 7,6 heb. Ik ben een gelukkig mens.

Verder ga ik niet zoveel interessants schrijven, ik ga zo lekker naar bed. Wel was dit een fijne dag, het Facility Management tentamen ging best goed, ik heb gezellig wat gedronken met vrienden en ook het training geven verliep goed. Oh, en ik mocht Jan Kooijman net bewonderen in Bluf, dat speelt ook mee. Trouwens even tussendoor: wat is dat een ge-wel-dige serie, daar mogen ze van mij nog wel een seizoen’tje extra van draaien.

Nu ga ik maar snel naar bed, ik ben dood op! Als je dit leest, vertel me dan hoe jou dag is, ik hoor het graag! (Als je dit drie jaar later leest hoor ik het nog steeds graag ๐Ÿ™‚ )

Slaap lekker lieve lezers! โค

2 gedachtes over “Geluk

Geef een reactie

